Scouts Boseind

Wie zijn we?

Wij zijn de Sint-Jozefscoutsgroep uit Boseind, Neerpelt. Voor wie dit niet weet liggen: zoek eens in je atlas naar het uiterste noorden van Limburg.

We behoren tot Gouw Limburg, en meer bepaald tot het district 'Grevenbroeck'. Onze scoutsgroep bestaat al sinds 1971, en telt momenteel zo'n 180 leden en 35 leiding.

We hebben zeven takken: Kapoenen, Welpen en Kabouters, Jongverkenners en Jongidsen, Verkenners en Gidsen. Elke tak heeft z'n eigen werking, en doet een heel werkjaar lang diverse toffe activiteiten. Van bosspelen en knutselen tot technieken-weekend en natuurlijk tijdens de zomervakantie op kamp!

Waar?

Onze lokalen zijn gelegen in een bosrijke omgeving. Zo kunnen we voluit ravotten!
Adres: Rosendijk 109 A, 3910 Neerpelt.

Wanneer?

Onze werking organiseert om de 14 dagen activiteiten voor de leden.
Deze vinden plaats op zondag van 14u00 tot 17 uur.
De leiding van elke tak brengt haar leden tijdig op de hoogte van activiteiten die plaatsvinden.