Jonggidsen (meisjes)

Leeftijd:
11 tot 14 jaar

In het kort:

De jogi's zijn cool, harstikke leuk, keigoed, kicken, snel, te gek, steengoed, tof, allright, gaaf, knap, oké, puik, voorteffelijk, heerlijk, plezierig, prima, teder, zacht, amus-ant, dolletjes, enig, geinig, lollig, mieters, moppig, olijk en ga zo maar door!

Deze meisjes van 11 tot 14 jaar, krijgen al wat meer inspraak en verantwoordelijkheid in het scouts-gebeuren.

Tijdens het jaar is er plaats voor gezellige knutselactiviteiten, vettige spelen, het sjorren van sjieke dinges, spannende bosspelen, schrikspelen om van te klappertanden, zelf je eigen potje koken op een houtvuur, knots-gekke dorpsspelen, een ontzettend plezant weekend. En last but not least: een kamp om het hele scoutsjaar naar uit te kijken en nog langer over na te praten!

Contact: jonggidsen@scoutsboseind.be

Bo  (Takleiding)                                            Julie